Технический английский Для руководителей проектов Как это работает Форум

Поиск по слову: use

BPEL, WSDL, orch engine

Collaboration features aren’t limited to design time: Lombardi offers a separate product in Lombardi for Office that lets developers integrate Microsoft collaboration tools into processes. Integration to SharePoint allows for new sites for case management to be set up from within a process, or for processes to be kicked off against a particular document or discussion. Users can view and complete tasks within Microsoft Outlook. An open source wiki, chat, and online presence mechanisms round out Lombardi’s collaboration-enabled process vision.

There shoul be flash .mp3 player




BPEL, WSDL, orch engine

So what are SOA, BPEL, and service orchestration “really” about? At this point in their evolutionary cycle, they are really about enabling developers to build all types of applications faster and with less coding. Also, unlike the traditional gargantuan rip-and-replace style of IT system development, SOA lets companies use what they already have. Even though they might be self-contained monoliths differing in platform, API language, and data models, existing systems can be decomposed, using new SOA middleware, into discrete functions that are thereby exposed as services for orchestration into new composite applications. Typically a middleware component called an integration adapter “wraps” the existing system and presents a new, standards-based interface (called WSDL) to the orchestration design tool. In BPEL, the orchestration engine (in BPMS we call it the process engine) executes functions on these systems by invoking the WSDL interface.

There shoul be flash .mp3 player



Replication, blueprint

Collaborative development is another major differentiator in BPMS: Both design and runtime collaboration tools are provided that really set this product apart from its competitors. A process modeled in the BPMS engine can be saved and accessed by a business analyst or developer in the modelling environment — the Teamworks user will have access to all of the components of the process (through import). A business analyst in the Teamworks environment can modify the process and publish it back to the Blueprint environment and user. Multiple business users may edit a model in Blueprint at the same time, and changes replicate in real time across all the users’ browsers.

There shoul be flash .mp3 player



BPEL, endpoint

BPEL has no concept of human participants identified by role, group, or even user name. In BPEL, process activities are assigned to service endpoints, which resolve to URLs. There is not a separate service endpoint for each role, group, and named user. Instead there is a single endpoint for a task management service – external to the process model – that routes the task to the appropriate user or queue. Again, all BPEL-based BPMS tools provide some sort of task management service – how could you do BPM without it? But it’s a feature tacked on, not baked into the service orchestration standard.

There shoul be flash .mp3 player




SLA, proactively

The simulation environment is integrated with the modeler and allows users to simulate both real business data and hypothetical business data; streamlining recommendations are proactively provided and can include SLA performance metrics. Software extensive use of “heat maps” and other highly visual analytic aids in the simulation/optimization environment is a real differentiator. SLAs can also trigger more complex ...s that resolve problems proactively in the process.

There shoul be flash .mp3 player




Повторение изученного

В курсе предусмотрена специальная программа повторения, которая позволяет давать гарантию, что вы не забудете то, чему научились, даже при окончании курса обучения вы не будете использовать язык активно. На занятиях через некоторые промежутки времени предусмотрено возобновление повторов изученной лексики, а дома вы повторяете слова по собственному графику, который будет создан для вас.

Общеизвестно, как быстро забываются заграничные слова. Исследования показывают, что через 9 часов индивидуум забывает 70% изученной информации. Для того чтобы такого не происходило у нас, предусмотрены специальные упражнения для повторения того, что вы выучили. Книга для учащегося построена так, чтобы наиболее и основные грамматические конструкции и новые слова повторялись не реже, чем один раз на каждых 8 страницах. Кроме этого, вы получаете индивидуальный график повторения лексики, построенный по законам "Кривой памяти Г.Эввингэуза". График самостоятельного повторения не всегда будет соответствовать графику повторения на занятиях. Это сделано нарочно, чтобы держать язык в активе в течение всего обучения.

Формирование навыков

Курс нацелен, прежде всего, на создание активных разговорных навыков. Для этого тщательно продуман метод построения урока, система упражнений и ролевых игр, моделирующих ситуации как деловом общении.

Принцип организации практики общения основан на основополагающем законе эффективного обучения - обучение в действии.

Известный лингвист Моори Ван Мент сформулировал его: "Я слышу и забываю, я вижу и запоминаю, я делаю и понимаю". Делать! В курсе предлагается большое variety of упражнений, тренирующих всевозможные навыки. В них моделируются ситуации реального общения. К примеру, специальные занятия серии "Meeting Point" помогут вам научиться находить язык в ситуациях, когда вы понимаете не совсем все слова вашего собеседника.

Преподаватель играет роль носителя, которому необходимо решить какой-то "вопрос". Вы научитесь понимать своего собеседника, смело нагнетать уточняющие вопросы, если не совсем поняли его слова, или совсем не понял, и приходить к цели, которую наметили в общении.

Намечайте цели в общении. Каждый уровень обучения разбит на несколько "этапов", которые связаны с определенными темами, важными для изучения. Лексика и грамматика, изученные в определенном "этапе", иногда повторяются, но уже в пределах новой коммуникативной темы. Постепенно для каждого блока информации формируются так называемые "групповые поля", т.е. показываются возможности использования данного материала в речи.

А система упражнений "Исследуем, где полученные данные можно применить" (Exploring the Application of the data you've gained) поможет понять, в каких ситуациях может потребоваться именно определенный конкретный багаж знаний. Тогда он перестанет "тянуть руки", становится подвижным и живым и необходимым для вас.


Английский для руководителей проектов. Тексты на английском с переводом. Английский бесплатно: аудио курсы. © 2009 p1ay.ru, mail: force©p1ay.ru. All rights reserved.