Технический английский Для руководителей проектов Как это работает Форум

Поиск по слову: team

Process improvement

Process Improvement Challenges

The promise of BPM is simple. Better understanding and control over processes leads to better results. Realizing that promise, however, is more complex.

How do you get everyone to agree on what the process needs to be? Most processes span multiple organizations and job functions. So typical process improvement teams often include executives, managers, subject matter experts, business analysts and application developers. Getting everyone on the same page in a short amount of time is a big challenge. In fact, it is a hurdle that many organizations have failed to clear in past process improvement efforts.

There shoul be flash .mp3 player



Replication, blueprint

Collaborative development is another major differentiator in BPMS: Both design and runtime collaboration tools are provided that really set this product apart from its competitors. A process modeled in the BPMS engine can be saved and accessed by a business analyst or developer in the modelling environment — the Teamworks user will have access to all of the components of the process (through import). A business analyst in the Teamworks environment can modify the process and publish it back to the Blueprint environment and user. Multiple business users may edit a model in Blueprint at the same time, and changes replicate in real time across all the users’ browsers.

There shoul be flash .mp3 player



Business case

Once the project...s goal is defined, the IT project methodology recommends that the project team develop a business case. A business case is a deliverable that documents the project...s goal, as well as several alternatives or option s. The feasibility, costs, benefits, and risks for each alternative are analyzed and compared, and a recommendation to approve and fund one of the alternatives is made to senior management. The first phase of the IT project methodology, as in all of its phases, ends with a review of the project by the client or sponsor.

There shoul be flash .mp3 player



Consistent points

Project management brings together many of the things that are needed to make endeavors
successful. But what do we mean by a successful project? A successful project is one that meets the expectations of the stakeholders of the project. By organizing the project in a way that concentrates the efforts of the project team in the direction of accomplishing the project, a great deal of motivation is achieved. This allows for the project teams to concentrate on the project and not be distracted by all of the other projects and business activities that are going on in the area around them. The stakeholders have consistent points of contact with the project team, and the project manager is a reliable source of information about the project and all that is going on within it.

There shoul be flash .mp3 player



Achievments, stakeholders

Success of the project looks at what was achieved by the project. Perception of project success can vary, depending upon the perspective of the various stakeholders. You have the perspective of the client or customer—how does she view the project’s achievements? You also have the perspectives of the other stakeholders to consider—those of the project manager, the project team members, the project sponsor, the performing organization, or other stakeholders as well. It is the collective agreement of these stakeholders, regarding the degree to which the project met its objectives, that truly defines whether the project is viewed as a success.

There shoul be flash .mp3 player




Повторение изученного

В курсе предусмотрена специальная программа повторения, которая позволяет давать гарантию, что вы не забудете то, чему научились, даже при окончании курса обучения вы не будете использовать язык активно. На занятиях через некоторые промежутки времени предусмотрено возобновление повторов изученной лексики, а дома вы повторяете слова по собственному графику, который будет создан для вас.

Общеизвестно, как быстро забываются заграничные слова. Исследования показывают, что через 9 часов индивидуум забывает 70% изученной информации. Для того чтобы такого не происходило у нас, предусмотрены специальные упражнения для повторения того, что вы выучили. Книга для учащегося построена так, чтобы наиболее и основные грамматические конструкции и новые слова повторялись не реже, чем один раз на каждых 8 страницах. Кроме этого, вы получаете индивидуальный график повторения лексики, построенный по законам "Кривой памяти Г.Эввингэуза". График самостоятельного повторения не всегда будет соответствовать графику повторения на занятиях. Это сделано нарочно, чтобы держать язык в активе в течение всего обучения.

Формирование навыков

Курс нацелен, прежде всего, на создание активных разговорных навыков. Для этого тщательно продуман метод построения урока, система упражнений и ролевых игр, моделирующих ситуации как деловом общении.

Принцип организации практики общения основан на основополагающем законе эффективного обучения - обучение в действии.

Известный лингвист Моори Ван Мент сформулировал его: "Я слышу и забываю, я вижу и запоминаю, я делаю и понимаю". Делать! В курсе предлагается большое variety of упражнений, тренирующих всевозможные навыки. В них моделируются ситуации реального общения. К примеру, специальные занятия серии "Meeting Point" помогут вам научиться находить язык в ситуациях, когда вы понимаете не совсем все слова вашего собеседника.

Преподаватель играет роль носителя, которому необходимо решить какой-то "вопрос". Вы научитесь понимать своего собеседника, смело нагнетать уточняющие вопросы, если не совсем поняли его слова, или совсем не понял, и приходить к цели, которую наметили в общении.

Намечайте цели в общении. Каждый уровень обучения разбит на несколько "этапов", которые связаны с определенными темами, важными для изучения. Лексика и грамматика, изученные в определенном "этапе", иногда повторяются, но уже в пределах новой коммуникативной темы. Постепенно для каждого блока информации формируются так называемые "групповые поля", т.е. показываются возможности использования данного материала в речи.

А система упражнений "Исследуем, где полученные данные можно применить" (Exploring the Application of the data you've gained) поможет понять, в каких ситуациях может потребоваться именно определенный конкретный багаж знаний. Тогда он перестанет "тянуть руки", становится подвижным и живым и необходимым для вас.


Английский для руководителей проектов. Тексты на английском с переводом. Английский бесплатно: аудио курсы. © 2009 p1ay.ru, mail: force©p1ay.ru. All rights reserved.