Технический английский Для руководителей проектов Как это работает Форум

Поиск по слову: task

BPEL, WSDL, orch engine

Collaboration features aren’t limited to design time: Lombardi offers a separate product in Lombardi for Office that lets developers integrate Microsoft collaboration tools into processes. Integration to SharePoint allows for new sites for case management to be set up from within a process, or for processes to be kicked off against a particular document or discussion. Users can view and complete tasks within Microsoft Outlook. An open source wiki, chat, and online presence mechanisms round out Lombardi’s collaboration-enabled process vision.

There shoul be flash .mp3 player




BPM role, process org

The biggest value in BPM comes from deploying a new process into the business. Improving process performance requires that the people who participate in a process have complete visibility. They need the tools to identify problems and trends and to take ... quickly. BPM is not just automation. Helping workers and managers focus on process performance – not just immediate tasks – is critical to achieving improvement goals.

Finally, business processes change frequently. Maintaining a competitive advantage requires that companies have the ability to adapt their process quickly. But knowing what to change to optimize performance is a challenge for even the most sophisticated process organizations.

There shoul be flash .mp3 player



BPEL, endpoint

BPEL has no concept of human participants identified by role, group, or even user name. In BPEL, process activities are assigned to service endpoints, which resolve to URLs. There is not a separate service endpoint for each role, group, and named user. Instead there is a single endpoint for a task management service – external to the process model – that routes the task to the appropriate user or queue. Again, all BPEL-based BPMS tools provide some sort of task management service – how could you do BPM without it? But it’s a feature tacked on, not baked into the service orchestration standard.

There shoul be flash .mp3 player



Feasible & sound plan

The project manager breaks the project down into a set of activities. Then he also defines the relationships among these activities. The outcome is a guideline regarding the activities that can be performed in parallel and those that have to be done in a sequential order. This task is done via planning by network.

Now, there are activities that require capacities and resources like personnel and material. Such resources are limited and these requirements have to be considered in order to be able to develop a feasible, sound plan. Information from other modules as e.g. the material planning module is required.

There shoul be flash .mp3 player



Scheduling systems

We can only say that the objective is so has to do with the fact that scheduling systems do not have the capability to discriminate such things as whether the task...s client budget, control budget, or forecast resources should be used for resource leveling. Consequently, even modern scheduling systems often have to be used iteratively. It is important to understand that the success of a project is more dependent on the work sequencing than on the mechanical production of start and end dates by an automated scheduling tool.

There shoul be flash .mp3 player




Повторение изученного

В курсе предусмотрена специальная программа повторения, которая позволяет давать гарантию, что вы не забудете то, чему научились, даже при окончании курса обучения вы не будете использовать язык активно. На занятиях через некоторые промежутки времени предусмотрено возобновление повторов изученной лексики, а дома вы повторяете слова по собственному графику, который будет создан для вас.

Общеизвестно, как быстро забываются заграничные слова. Исследования показывают, что через 9 часов индивидуум забывает 70% изученной информации. Для того чтобы такого не происходило у нас, предусмотрены специальные упражнения для повторения того, что вы выучили. Книга для учащегося построена так, чтобы наиболее и основные грамматические конструкции и новые слова повторялись не реже, чем один раз на каждых 8 страницах. Кроме этого, вы получаете индивидуальный график повторения лексики, построенный по законам "Кривой памяти Г.Эввингэуза". График самостоятельного повторения не всегда будет соответствовать графику повторения на занятиях. Это сделано нарочно, чтобы держать язык в активе в течение всего обучения.

Формирование навыков

Курс нацелен, прежде всего, на создание активных разговорных навыков. Для этого тщательно продуман метод построения урока, система упражнений и ролевых игр, моделирующих ситуации как деловом общении.

Принцип организации практики общения основан на основополагающем законе эффективного обучения - обучение в действии.

Известный лингвист Моори Ван Мент сформулировал его: "Я слышу и забываю, я вижу и запоминаю, я делаю и понимаю". Делать! В курсе предлагается большое variety of упражнений, тренирующих всевозможные навыки. В них моделируются ситуации реального общения. К примеру, специальные занятия серии "Meeting Point" помогут вам научиться находить язык в ситуациях, когда вы понимаете не совсем все слова вашего собеседника.

Преподаватель играет роль носителя, которому необходимо решить какой-то "вопрос". Вы научитесь понимать своего собеседника, смело нагнетать уточняющие вопросы, если не совсем поняли его слова, или совсем не понял, и приходить к цели, которую наметили в общении.

Намечайте цели в общении. Каждый уровень обучения разбит на несколько "этапов", которые связаны с определенными темами, важными для изучения. Лексика и грамматика, изученные в определенном "этапе", иногда повторяются, но уже в пределах новой коммуникативной темы. Постепенно для каждого блока информации формируются так называемые "групповые поля", т.е. показываются возможности использования данного материала в речи.

А система упражнений "Исследуем, где полученные данные можно применить" (Exploring the Application of the data you've gained) поможет понять, в каких ситуациях может потребоваться именно определенный конкретный багаж знаний. Тогда он перестанет "тянуть руки", становится подвижным и живым и необходимым для вас.


Английский для руководителей проектов. Тексты на английском с переводом. Английский бесплатно: аудио курсы. © 2009 p1ay.ru, mail: force©p1ay.ru. All rights reserved.