Технический английский Для руководителей проектов Как это работает Форум

Поиск по слову: end

Nomenclature, SOA

What the BPM community calls a business process is only one style of integration based on SOA. In fact, within the SOA community the BPM style could even be described as a special case. At SOA conferences, for instance, you may hear discussion of BPEL but rarely discussion of business processes.

It’s more than simply a question of nomenclature. While a business analyst envisions an end-to-end process as a single hierarchical entity, with a well-defined beginning and end and well-defined overall state, an IT architect typically views the SOA solution embodying that process as a collection of service-oriented components that invoke each other in a peer-to-peer arrangement. When most IT architects think of SOA, they are not thinking about business processes, but more generally how to build reusable service components and assemble them into composite applications.

There shoul be flash .mp3 player



BPM role, process org

The biggest value in BPM comes from deploying a new process into the business. Improving process performance requires that the people who participate in a process have complete visibility. They need the tools to identify problems and trends and to take ... quickly. BPM is not just automation. Helping workers and managers focus on process performance – not just immediate tasks – is critical to achieving improvement goals.

Finally, business processes change frequently. Maintaining a competitive advantage requires that companies have the ability to adapt their process quickly. But knowing what to change to optimize performance is a challenge for even the most sophisticated process organizations.

There shoul be flash .mp3 player




BPEL, endpoint

BPEL has no concept of human participants identified by role, group, or even user name. In BPEL, process activities are assigned to service endpoints, which resolve to URLs. There is not a separate service endpoint for each role, group, and named user. Instead there is a single endpoint for a task management service – external to the process model – that routes the task to the appropriate user or queue. Again, all BPEL-based BPMS tools provide some sort of task management service – how could you do BPM without it? But it’s a feature tacked on, not baked into the service orchestration standard.

There shoul be flash .mp3 player



SLA, proactively

The simulation environment is integrated with the modeler and allows users to simulate both real business data and hypothetical business data; streamlining recommendations are proactively provided and can include SLA performance metrics. Software extensive use of “heat maps” and other highly visual analytic aids in the simulation/optimization environment is a real differentiator. SLAs can also trigger more complex ...s that resolve problems proactively in the process.

There shoul be flash .mp3 player




Heat maps

BPM suite, features top-notch collaboration tools, Microsoft Office integration, user-friendly modeling tools, and simulation capabilities. The product makes modeling easy for business users for two reasons: 1) The modeling environment hides technical details and has “heat maps” to simulate how the process will work, and 2) simulation capabilities and software “coaches” make it easy for business analysts to determine how best to design processes. Blueprint, an innovative, high-level modeling product, gives business analysts a userfriendly, low-cost, but powerful requirements-gathering tool for uncovering “as is” and “to be” processes when interviewing process participants. The combination packs a powerful punch, giving a powerhouse product in the BPM space.

There shoul be flash .mp3 player




Повторение изученного

В курсе предусмотрена специальная программа повторения, которая позволяет давать гарантию, что вы не забудете то, чему научились, даже при окончании курса обучения вы не будете использовать язык активно. На занятиях через некоторые промежутки времени предусмотрено возобновление повторов изученной лексики, а дома вы повторяете слова по собственному графику, который будет создан для вас.

Общеизвестно, как быстро забываются заграничные слова. Исследования показывают, что через 9 часов индивидуум забывает 70% изученной информации. Для того чтобы такого не происходило у нас, предусмотрены специальные упражнения для повторения того, что вы выучили. Книга для учащегося построена так, чтобы наиболее и основные грамматические конструкции и новые слова повторялись не реже, чем один раз на каждых 8 страницах. Кроме этого, вы получаете индивидуальный график повторения лексики, построенный по законам "Кривой памяти Г.Эввингэуза". График самостоятельного повторения не всегда будет соответствовать графику повторения на занятиях. Это сделано нарочно, чтобы держать язык в активе в течение всего обучения.

Формирование навыков

Курс нацелен, прежде всего, на создание активных разговорных навыков. Для этого тщательно продуман метод построения урока, система упражнений и ролевых игр, моделирующих ситуации как деловом общении.

Принцип организации практики общения основан на основополагающем законе эффективного обучения - обучение в действии.

Известный лингвист Моори Ван Мент сформулировал его: "Я слышу и забываю, я вижу и запоминаю, я делаю и понимаю". Делать! В курсе предлагается большое variety of упражнений, тренирующих всевозможные навыки. В них моделируются ситуации реального общения. К примеру, специальные занятия серии "Meeting Point" помогут вам научиться находить язык в ситуациях, когда вы понимаете не совсем все слова вашего собеседника.

Преподаватель играет роль носителя, которому необходимо решить какой-то "вопрос". Вы научитесь понимать своего собеседника, смело нагнетать уточняющие вопросы, если не совсем поняли его слова, или совсем не понял, и приходить к цели, которую наметили в общении.

Намечайте цели в общении. Каждый уровень обучения разбит на несколько "этапов", которые связаны с определенными темами, важными для изучения. Лексика и грамматика, изученные в определенном "этапе", иногда повторяются, но уже в пределах новой коммуникативной темы. Постепенно для каждого блока информации формируются так называемые "групповые поля", т.е. показываются возможности использования данного материала в речи.

А система упражнений "Исследуем, где полученные данные можно применить" (Exploring the Application of the data you've gained) поможет понять, в каких ситуациях может потребоваться именно определенный конкретный багаж знаний. Тогда он перестанет "тянуть руки", становится подвижным и живым и необходимым для вас.


Английский для руководителей проектов. Тексты на английском с переводом. Английский бесплатно: аудио курсы. © 2009 p1ay.ru, mail: force©p1ay.ru. All rights reserved.